Advertisement

ابھی تُم کہہ رہی تھی نا؟•• تمہیں مجھ سے محبت ہو نہیں سکتی..!! چلو مانا____کی یہ سچ ہے..• مگر اے چاند سی لڑکی..• مجھے اتنا بتاؤ تُم..؟؟
سنو اے چاند سی لڑکی..!!
ابھی تُم کہہ رہی تھی نا؟••
تمہیں مجھ سے 
محبت ہو نہیں سکتی..!!
چلو مانا____کی یہ سچ ہے..•
مگر اے چاند سی لڑکی..•
مجھے اتنا بتاؤ تُم..؟؟
کہ جب موسم بدلتے ہیں؟..°
گلوں میں رنگ بھرتے ہیں؟..°
تو پھر کیوں مُضطرِب ہو کر؟..°
اکیلے پن سے گھبرا کر؟..•
ہوا کو راز دیتی ہو؟..
مجھے آواز دیتی ہو؟؟..
سنو اے چاند سی لڑکی..!!
تمہارے سامنے کوئی_______..°
میرا جب نام لیتا ہے____..°
تو پھر کیوں چونک جاتی ہو؟؟..!!
چلو مانا تمہیں مجھ سے.. !!
محبت ہو نہیں سکتی..°
مگر اتنا سمجھ لو تُم..
جہاں چاہت نہیں ہوتی..•{
وہاں نفرت کے ہونے کا..•{
کوئی امکان نہیں ہوتا..•{
میرا دعوٰی ہے چاہت میں..!!
جہاں نفرت نہیں ہوتی..!!
وہاں اکثر یہ دیکھا ہے____!!!
اگر کچھ وقت کٹ جائے..!!
سمے کی دُھول چَھٹ جائے__!!
تو وحشت بھاگ جاتی ہے..°°
محبت جاگ جاتی ہے.۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔!!!


iTech Dunya

iTech Dunya

iTech Dunya is a technology blog that specializes in guides, reviews, how-to's, and tips about a broad range of tech-related topics..

Post A Comment:

0 comments: